Článek
Bugatti Bolide může vypadat „jen“ jako další verze chironu, ovšem jeho vnitřnosti jsou významně odlišné. Tak moc, že se automobilka rozhodla jimi pochlubit několika speciálními obrázky a animacemi.
Typ monokoku, jaký stojí základem bolide, se podle firmy většinou používá u špičkových závodních aut typu formule 1 či speciálů tříd LMH a LMDh pro vytrvalostní závody. A-sloupek vydržel tlak 7,5 tun bez prasklin, B-sloupek dokonce tlak 12 tun.
Karbonový materiál, z nějž je monokok vyroben, je údajně materiál s nejlepšími vlastnostmi na světě v rámci svého typu. Vůz má hasicí systém blíže neupřesněné „armádní úrovně“, podle automobilky lepší, než je běžný v závodních autech, několikadílné hlavové opěrky podle pravidel třídy FIA GT3 a také šestibodové bezpečnostní pásy s certifikací Mezinárodní automobilové asociace. Kromě toho jsou sedačky kompatibilní s bezpečnostním systémem HANS, který závodníci nosí kolem krku.
Stejně jako pasivní bezpečnost je na špici i ta aktivní, a to díky závodní kontrole trakce, stabilizaci či ABS. Tohle všechno může mít díky tomu, že nejde o silniční auto - miliardáři, kteří si ho pořídili, s ním budou smět legálně jezdit jen na závodních okruzích.