Článek
„Bugatti má úzké vztahy s letectvím už od založení společnosti před více než 110 lety. Mnoho úspěšných závodních jezdců Bugatti, jako Albert Divo, Robert Benoist a Bartolomeo 'Meo' Costantini, létalo pro francouzské letectvo, francouzská letecká legenda Roland Garros soukromě řídil Bugatti Type 18, aby byl na silnici stejně rychlý jako ve vzduchu,” vysvětluje Stephan Winkelmann, prezident Bugatti.
Specialita se vyznačuje matným lakem Serpent, která se inspiruje lakem pro letadla 20. let. Nechybí francouzská trikolóra na boku či malba nad předním kolem. Výkresy s motivy letadel, například závodu mezi Bugatti Type 13 a letadlem Nieuport 17, se objevují i v interiéru, ve výplních dveří, na středové konzoli či na opěrce hlavy.
Nejslavnější česká automobilová závodnice se narodila před 120 lety
Technicky se nic nezměnilo, a tak Chiron Les Légendes du Ciel pohání osmilitrový motor W16 se čtyřmi turbodmychadly, výkonem 1500 koní a točivým momentem 1600 Nm. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 420 km/h.
Speciální edice vznikne pouze ve dvaceti kusech. Jeden takový přijde na 75 milionů korun.