Hlavní obsah

Budoucí evropské fordy mají být více americké a od roku 2030 plně elektrické

Ford se chce v Evropě zaměřit na střední a velké elektromobily, z pohledu marketingu má být značka s modrým oválem ve znaku více americká. Uvedl to marketingový šéf Fordu v Německu Christian Weingaertner v rozhovoru pro Automobilwoche.

Foto: Ford

Ilustrační foto

Článek

Ford pomalu opouští segment kompaktních spalovacích vozů v Evropě, fiesta a focus se blíží ke konci výroby. V budoucnu bude modrý ovál na starém kontinentu prodávat SUV, crossovery a užitkové vozy, zatímco plán být v Evropě plně elektrickou značkou do konce dekády stále platí.

Ford také představil nový slogan „Adventurous Spirit“, ve volném překladu „Dobrodružný duch“, což má vyjadřovat americké hodnoty.

Nabídka Fordu se do roku 2024 rozšíří o dva elektrické modely vedle nadcházející elektrické pumy.

Ostatní elektromobily jsou zpočátku klasifikovány jako „středně velké crossovery“ a „sportovní crossovery“. První jmenovaný se údajně bude vyrábět v Kolíně nad Rýnem a slibuje dojezd 500 kilometrů na jedno nabití.

Nejen fiesta. Nabídku Fordu opouští i MPV S-Max a Galaxy

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám