Článek
Francouzská automobilka, která je součástí skupiny Stellantis, nedávno uvedla na trh Citroën C4 X, který spojuje prvky fastbacku, sedanu a SUV. Navazuje na podobný Citroën C5 X a Citroën C4, hatchback ve stylu SUV.
U vozů, u kterých není snadné určit, zda jde o hatchback, sedan, SUV či MPV, chce značka s dvojitým šípem ve znaku pokračovat. Zatímco SUV nadále dominují žebříčkům prodejů, šéf strategie Citroënu Laurence Hansen věří, že zákazníci se stále více zaměřují na funkce, které auto potřebuje, než aby sledovali konkrétní trend.
Citroën odhalil SUV-kupé C4 X rovnou i s elektrickou variantou
„V každém segmentu budeme mít návrh, který se bude mírně lišit od našich konkurentů, pokud jde o to, jak vidíme mobilitu - protože naši zákazníci jsou zcela odlišní,” uvedl.
Hansen řekl, že Citroën nebude nutně vyrábět auta, která vyhovují tradičním kategoriím. „Lidé se nejdřív dívají na velikost. Mohli byste být tradiční a říct ‚chci malé, střední nebo velké auto‘, ale můžete také říct ‚potřebuji pohodlí, prostor a elektrický pohon‘,” řekl v rozhovoru.