Článek
Tuk tuky v jižní Asii slouží ke kdečemu, pro přepravu lidí i zboží. Jsou malinké, úsporné a co nejjednodušší. Takový má být i elektrický prototyp od Britů. Z podlahy ční prostá konstrukce střechy, na tuto konstrukci později přijde termoplastický materiál z pytloviny.
Zdánlivě garážová konstrukce má ovšem podle tvůrců významně zvýšit bezpečnost těchto vozítek. Nárazové zkoušky sice vozidlo nepotkají, ale splňuje evropské normy na kategorii velkých čtyřkolek.
Konstrukce bez baterií má hmotnost 480 kilogramů. Elektromotor pohání přední kola, u kterých je umístěn. Baterie najdete u zadní nápravy. Podle tvůrců má být vozidlo připraveno sloužit dvanáct hodin denně, kapacitu baterií a dojezd na jedno dobití však zatím neznáme.
Autosalon v Dillí: Indové překvapují, Číňané stále kopírují
S ideou elektrifikace tuk tuků, které své označení získaly díky charakteristickému zvuku, ovšem u D2H nejsou sami. Svůj prototyp TRE ukázala na letošním autosalonu v Dillí i indická Mahindra. Drží se varianty se třemi koly, baterii má pod sedačkou řidiče.