Článek
I když se soška v roce 1959 krátce objevila také na limitovaném modelu Eldorado Brougham, poté neexistovala. Alespoň dokud americká značka nepředstavila produkční verzi vlajkové lodi Celestiq.
Zcela nový model hostí návrat bohyně, která je předělaná pro 21. století. Za návrhem nového symbolu stojí sochař oddělení GM Design Richard Wiquist.
Ozdoby na kapotě dnes s výjimkou vozů Rolls-Royce a Mercedesu třídy S nejsou samozřejmostí a neobjeví se ani v případě Cadillacu. Návrat bohyně přichází v jiných podobách.
Jedna se nachází na předním panelu, jedná se o ozdobný kus vyfrézovaný z hliníku, který obklopuje bohyni vylisovanou ze skla.
Symbol se objeví i při nabíjení celestiqu. Bude to vizuální vodítko při zahájení a ukončení procesu nabíjení. Uvnitř najdete bohyni na ovladači infotainmentu.
„Celestiq je pro Cadillac začátkem nové éry, zprostředkovává umělecké inovace, které značka přináší do segmentu luxusních elektrických vozidel,“ řekl Bryan Nesbitt, výkonný ředitel designového oddělení Cadillacu.
„Chtěli jsme, aby tato vlajková loď ztělesňovala významné dědictví značky skutečně smysluplným způsobem, přičemž bohyně představuje absolutní vrchol řemeslného zpracování na míru,“ dodal.