Článek
Triumph za posledních několik měsíců zcela změnil svou výrobní paletu a do ní vložil nyní nejzářivější barvu – klasický bobber, který navazuje na poválečné stroje. Jen se podívejte na profil stroje a jeho nádherné zadní kolo obkroužené blatníkem, komplet odpružené schovanou jednotkou pod sedlem.
Nebo si dovolujeme upozornit na další detail: výfuky, které vypadají, jako by jejich roury šly rovnou z válců do koncovek. Přitom samozřejmě mají katalyzátor, ale umně schovaný ve spodní části rámu motocyklu. To je naprostá delikatesa.
Motocykl má motor z Bonneville T120, je tu tedy dvouválec o objemu 1200 ccm. Výkon ani točivý moment nebyl zveřejněn. Prý má být posazen trochu níž a hodně se dalo na úpravu zvuku. Motocykl má i kontrolu trakce, ovšem vypínatelnou a dva jízdní režimy – road a rain (silnice a déšť).
Elegantní sedlo je plně nastavitelné, a to nejen ve svislém směru, ale i v podélném. Nejnižší poloha má být 69 cm nad vozovkou. K pohodlnému posazu má přispět delší rozvor kol a třeba i naklápěcí jednoduchý budík, který se tak přizpůsobí každé postavě a každému nastavení sedla.
Motocykl má jednoduchá vyplétaná černá kola – vpředu devatenáctky a vzadu šestnáctky s pneumatikami Avon Cobra.
Triumph udělal z bobbera typický motocykl pro fanoušky, kteří se chtějí prohrabat v nabídce příslušenství a sestavit si stroj podle svého gusta. Nabídka příslušenství už teď čítá 150 položek a prý se bude rozrůstat. Takže kdo chce, pořídí si tempomat. Kdo ho nechce, nemá ho. Kdo chce jiný blatník, dostane ho.
Podrobnosti o motocyklu se dozvíme na milánské výstavě EICMA, která začíná 8. listopadu.