Článek
Když se kompaktní BMW zbavila klasické koncepce s motorem podélně a pohonem zadních kol, leckoho napadlo, zda první ostré BMW M2 nebude také tím posledním pravověrným kompaktním kupé od divize Motorsport. BMW si však pro novou generaci řady 2 vypůjčilo základy z větší „trojky”, plnohodnotnému nástupci M2 tak nic nebrání v cestě.
Test BMW 220d Coupé: Tradiční receptura
Recept pro vůz, který se představí letos v říjnu a do prodeje dorazí v dubnu příštího roku, zůstává stejný. Karoserie je i přes maskování zřetelně rozšířená, nechybí velká kola, odtrhová hrana na víku zavazadelníku a čtyři koncovky výfuku.
Pod kapotou je opět řadový šestiválec z modelu M3 a M4 umístěný podélně, pohánějící zadní kola. BMW také potvrdilo, že na výběr bude ze samočinné i manuální převodovky.
Test BMW M2 CS: Povedená rozlučka
Uvnitř jsou k vidění také volitelná skořepinová sedadla nebo odlišná grafika verze M.
Konkrétní čísla zůstávají tajemstvím, BMW zatím uvedlo, že nová M2 bude dosahovat podobné výkonnosti jako vyladěná verze M2 CS poslední generace. Ta nabídla výkon 331 kW, tedy 450 koní.