Článek
Kromě pruhů v barvách divize M můžete M2 rozšířit o nástavec předního spoileru, doplňky bočních prahů, zadní difuzor nebo karbonové kryty zpětných zrcátek. Sportovní auto má mít pořádný zvuk, takže nepřekvapí, že objednat lze i upravený tlumič výfuku s vnitřní klapkou. V nabídce je i provedení výfuku s karbonovými prvky a průměrem koncovek 93 mm.
Utratit můžete u BMW peníze i za nastavitelný podvozek. Proti standardnímu provedení se světlá výška sníží minimálně o pět milimetrů. Tlumiče jsou nastavitelné; snížit světlou výšku lze o dalších 20 mm a hlavně: tlumiče lze nastavit v 16 krocích pro roztažení a ve 12 krocích pro stlačení.
V nabídce jsou i lepší brzdy nebo dva typy volantů s tvrdší výplní a alcantarovým čalouněním. Pedály mohou být z ušlechtilé oceli. Ceny výše uvedených úprav zatím BMW neuvedlo.
BMW M2: 370 koní a 500 Nm
Standardní provedení BMW M2 má pod kapotou dvakrát přeplňovaný řadový šestiválec, který při 6500 otáčkách produkuje 272 kW, neboli lépe znějících 370 koňských sil. Točivý moment vrcholí na hodnotě 465 Nm (1400-5560 otáček), krátkodobě díky zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla (overboost) je to až 500 newtonmetrů.
Nejvyšší rychlost je elektronicky omezená při 250 km/h; za příplatek s tzv. M Driver’s Package vám ji výrobce posune na 270 km/h. Stovku zvládne M2 za nikoliv nezajímavé 4,3 sekundy (sedmistupňový automat M DCT), s manuální převodovkou za 4,5 sekundy.
Podvozek využívá klasicky vzpěr McPherson vpředu a pětiprvkové nápravy vzadu. V základní výbavě nechybí samosvorný diferenciál, brzdy mají vpředu 380milimetrové kotouče se čtyřpístkovými třmeny vpředu. Standardem jsou dále pneumatiky Michelin Pilot Super Sport o rozměru 245/35 vpředu a 265/35 vzadu.
A důležité je zmínit i hmotnost M2: bez provozních kapalin a 75 kg řidiče je to zajímavých 1495 kilogramů (analogicky dle norem EU pak 1570 kg). Verze se samočinnou převodovkou jsou o 25 kg těžší.