Článek
Vizionář, podnikatel a miliardář Elon Musk pomocí Twitteru před časem oznamoval, kolik předobjednávek už přijala Tesla na svůj, často parodovaný a kritizovaný, model Cybertruck, když zveřejnil nejprve pouze číslovku „200K“ a pak „250K“. Musk je známý tím, že je vášnivým uživatelem této sociální sítě a rád tam provokuje své kritiky, zvláště ode dne, kdy se světu ukázal Cybertruck. Z jeho chování si ale mnozí dělají legraci.
Rus si postavil vlastní Teslu Cybertruck. Neznalé může zmást
250k
— Elon Musk (@elonmusk) November 27, 2019
Jedním z těch, kterým Muskovy tweety moc nesedí, by mohla být i německá automobilka BMW. Její správci sociálních sítí totiž jakoby po jeho vzoru začali od 18. prosince přidávat na Twitter čísla, která začínala na cifře 499 820 a postupně vše pokračovalo až do 500 000.
Přidávání skončilo ve čtvrtek ráno a s bájnou hranicí pět set tisíc BMW odhalilo, co se za vším skrývalo. Jednalo se totiž o oslavu půl milionu prodaných elektrických vozidel. Statisticky prý BMW jedno prodá každé čtyři minuty a čísla tak prý stále rostou.
499,999
— BMW (@BMW) December 19, 2019
Onen výroční, pětistý model, byl plug-in hybrid 330e a jeho kupec si pro něj přijel do továrního muzea v Mnichově, kde mu klíčky před zraky novinářů a fotografů předal Sebastian Mackensen, šéf marketingu a prodeje.
BMW se do boje elektrických prémiových SUV pustí se zadokolkou
Ředitel BMW Oliver Zipse u této příležitosti oznámil, že automobilka chce do dvou let atakovat metu milionu prodaných elektromobilů. Za tímto účelem Němci brzy představí elektrické vozy iNext, i4 a SUV iX3, které na trhu doplní stálice jako i3 nebo právě již zmíněnou 330e.