Článek
Nová „sedmička” je totiž prvním sériově vyráběným vozem světa, s nímž mohou jeho majitelé zajíždět nebo vyjíždět z garáže nebo parkovacího místa, aniž by v něm museli sedět. Systém se jmenuje Remote Control Parking. Řidič obsluhuje zajetí nebo vycouvání vozu pomocí nového, nadstandardně velkého klíče vybaveného dotykovým displejem. Maximální „dojezd” při takovémto manévru je nejvýše 1,5násobek délky auta, tj. v případě standardní verze cca 8 metrů.
K čemu je to dobré? Pro běžné parkování určitě ne, protože to zvládne řidič mnohem rychleji, a pokud si není jistý, má v autě asistenční systémy, které mu pomohou s příčným i podélným zaparkováním.
Jedinou výhodu kromě toho, kdy to majitel auta poprvé ukazuje svým přátelům, vidíme v parkování do velmi malých garáží, dimenzovaných na dřívější, tedy podstatně menší vozy. Jde o natolik úzké garáže, ve kterých je tak málo místa, že by nešly otevřít dveře a řidič by tedy neměl jak vystoupit.