Článek
BMW má u tohoto okruhu přezdívaného jako Zelené peklo své testovací zázemí. Do něj zve Christian Flessa, šéf vývoje dynamických vlastností, novinky.
Potvrdil předchozí spekulace, že sportovní sedan nové generace dorazí ve dvou variantách pohonu. Na výběr bude s pohonem všech kol i jako zadokolka. Rovněž v nabídce vedle dvouspojkové převodovky zůstane i manuální skříň.
Flessa v přiloženém videu zároveň zdůrazňuje, že mnoho kilometrů testovací jezdci s prototypy najíždějí i na dálnicích či okresních silnicích. Včetně těch se špatným povrchem.
Říká, že cílem je najít „nejlepší možnou rovnováhu mezi výkonem na závodním okruhu a komfortem na silnicích“. Hodně péče podle Flessy dostává také stabilizační systém, který by měl řidiče pustit na hranu a udržet jej na ní.
BMW M5 má po faceliftu, inspiruje se u M8
Komentář vývojáře nepotvrzuje to možná nejdůležitější – motor. Dle dřívějšího vyjádření Markuse Flasche, šéfa divize M, však půjde znovu o třílitrový zážehový šestiválec s řadovým uspořádáním a turbodmychadlem. Motor s označením S58 již pracuje v BMW X3 M a X4 M, kde nabízí až 510 koňských sil.