Článek
Novinka, kterou hodlá BMW nabízet zákazníkům toužícím po maximálním zážitku na dráze, je založena na základech nové generace M4 G82 dle pravidel závodní kategorie GT4. Vůz bude přímým nástupcem BMW M4 GT4 F82, které mělo premiéru už v roce 2017.
Přípravy na jubileum. BMW chystá návrat klasického loga Motorsport
BMW oficiálně ukázalo jen jeden jediný snímek. Barevná skica jasně ukazuje, že vůz bude mít velké zadní křídlo s takzvaným labutím krkem, což bude novinku od současného závoďáku odlišovat. Auto má také výrazný zadní difuzor, čtyři koncovky výfuku a rozšířené prahy.
Závodní verze bude mít stejně jako ta silniční pod kapotou dvakrát přeplňovaný šestiválcový motor o objemu 3,0 litru, který bude ale samozřejmě upravený pro potřeby závodníků.
Test BMW M4 s manuální převodovkou: Velké, těžké, ale výborné
Velké změny pro verzi GT4 nastanou jako vždy v kabině. Tady totiž bude chybět prakticky vše z moderní výbavy, kterou nahradí ochranná klec, závodní skořepiny a jiné závodní prvky. Podrobnosti budou známy zřejmě až v příštím roce.