Článek
Jediný stínovaný obrázek profilu ukazuje siluetu a podpis LED osvětlení velkého kombi. Jak se dalo očekávat, přední část karoserie je sdílená se sedanem, ale zadní část byla přepracována, přidala praktičnost vzpřímené zádě a sloužila coby nízko posazená alternativa k populárním SUV.
Právě elektrická SUV či sedany jsme ve vyšší střední třídě zvyklí vídat již běžně, kombi ale bude vzácným úkazem. Stejně jako sedan však krom elektrické verze i5 dorazí také varianty se spalovacími a hybridními agregáty.
Praktičtější „pětka“ bude k mání pro automobilové trhy v Evropě, v Japonsku a na Tchaj-wanu, například pro Severní Ameriku se tak zjevně počítá jen se sedanem.
Limuzína byla uvedena v letošním roce. Nejdříve byla na začátku října uvedena do prodeje v Jižní Koreji, nyní se dostává k dealerům také na dalších trzích. V Německu budou první vozy dodány zákazníkům v sobotu 21. října. Ve stejný den začíná uvádění na trh i v dalších evropských zemích, včetně České republiky.