Článek
Minulý týden se šéf BMW Group Norbert Reithofer vyjádřil, že jeho firma se ohrazuje proti spekulacím, které se vynořily. BMW nemá v plánu koupit značku Aston Martin, protože z nedávné minulosti si ještě příliš živě pamatuje svou akvizici v britském Roveru, který mu přinesl akorát těžkou ztrátu.
Aston Martin, dnes součást značky Ford si vytáhl černého Petra z ruky šéfů koncernu, kteří pro ozdravění a snížení nákladů rozhodovali o odprodeji některé své části. [celá zpráva] Diskutovalo se o Jaguaru, Land Roveru i Volvu. Objevili se i zájemci o jednotlivé značky, jako například výrobce zemědělské a stavební techniky JCB. [celá zpráva]
Jakmile bylo oznámeno jméno prodávané automobilky, rozhostilo se na automobilovém trhu ticho. Zatím firmy zhodnocují rizika, která jsou s nákupem výrobce luxusně sportovních vozů spojené. V současné chvíli je Aston Martin v nejlepší finanční kondici, v jaké kdy v historii byl. Připravován je čtyřdveřový model Rapide, který je už netrpělivě očekáván. Vše se ale může změnit během okamžiku, kdy se na trhu objeví čtyřdveřové Porsche Panamera či jiný z konkurentů.
Zatím největší oficiální zájemce pochází z řad módních gigantů. Zájem o značku totiž projevil Bernard Arnaut, který vydělal jmění na luxusním zboží, jako je například značka Louis Vuitton Moët Hennessy.