Článek
Vůz je nabízen pro další seriál okruhových závodů. Zatím jich BMW moc neprovozuje. Ty co se jezdí, využívají trojkovou řadu sedanů. Současně s modelem Z4 M Coupé Motorsport se představil i menší a pomalejší BMW 120d, který je však ještě stále ve vývoji.
BMW Z4 M Coupé vychází ze sériového vozu, ale změny se dotkly snad každé části. Motor má objem 3,2 l s výkonem 400 koní (294 kW) a kroutícím momentem 400 Nm a vše je přenášeno přes šestistupňovou manuální převodovku se sevřenými stupni na zadní kola. Změny na agregátu zahrnují nový motormanagement, sací potrubí z karbonových vláken a zvětšenou palivovou soustavu. Nádrž má totiž objem 120 litrů.
Celá odpružení pochází ze závodního vozu seriálu BMW M3 GTR. Také brzdy byly převzaty z tohoto vozu, ale prošly úpravou - šestipístkové třmeny se vpředu potýkají s kotoučovou brzdou o průměru 380 mm, zadní čtyřpístkové pracují na průměru 320 mm.
Vzhledu vozu vévodí obří přítlačné křídlo na zádi z hliníku a kevlaru, které je plně nastavitelné. Po celé karoserii najdeme mnoho změn, které zlepšují aerodynamiku a chlazení motoru.