Článek
To, že BMW se chystá vstoupit na trh levných vozů, je známé již dlouho. Čím dál tím více drobných informací se k tomuto tématu obrací, a tak to vypadá, že to asi bude pravda.
Poslední informace hovoří o tom, že by mohlá značka připravovat vlastní mikroautomobil, který by se zapojil do motorizaci Indie. Nebyl by to sice konkurent Taty Nano (to pro Automotive News vyvrátil tiskový mluvčí BMW), ale prý by to mohlo být nejlevnější BMW v historii.
BMW pod novou značkou?
Jenže se spekuluje i o tom, že BMW si nechce kazit image svého loga. Uvažuje tak prý o vytvoření nové značky, která by měla být producentem těchto vozidel a přitom být podřízená koncernu, podobně jako je dnes Mini. V médiích se přitom spekuluje o návratu vozu Isseta, ale mnohem pravděpodobnější je znovuoživení jména Metro.
Sporťáky jako Triumph
Ovšem také ve sportovních vozech má dnes BMW velké problémy. Na trhu už není moc mezer, do kterých by mohli nastrčit nový model. A přitom zájem o sporťáky roste a nápadů je také dost. Mohli bychom se tak prý dočkat znovuoživení jména Triumph. Práva na toto jméno totiž vlastní právě BMW.