Článek
Výrazný design některých nových vozů značky BMW, zejména řady 4 či ostrých M3 a M4, budí vášně. Jedněm se nelíbí vůbec, jiným naopak velmi; jisté je, že se zejména díky polarizujícím ledvinkám o nových „bavorácích” mluví opravdu hodně. A podle hesla „špatná reklama, taky reklama” je to pro automobilku přínosné.
Podle Domagoje Dukce, šéfdesignéra značky, budou přídě BMW pořád výrazné. „Když chcete vytvořit něco, co vyčnívá, musí to být odlišné a musí to být význačné. Když chcete zaujmout určitou skupinu zákazníků, musíte vyčnívat. Není naším cílem potěšit všechny, ale musíme potěšit své zákazníky,” uvedl pro britský web Autocar.
Podle Adriana van Hooydonka, senior viceprezidenta designu koncernu BMW, je zpětná vazba někdy „brutální”, ale to neznamená, že BMW změní svůj přístup. Konflikt je podle něj normální.
První jízda v BMW řady 4: Zapomeňte na zuby
„Je tu určité tření, když starší produkt je tak úspěšný, a to je to, co vidíme,” nechal se slyšet. Oba vedoucí pracovníci se shodli v tom, že chtějí nabízet auta, která si lidé chtějí koupit, ne ta, která potřebují.