Článek
Při představení elektrického BMW iX3 na Mnichovském autosalonu se většina pozornosti soustředila na nový designový jazyk a novou charakteristickou mřížku chladiče. Méně pozornosti však bylo věnováno novému logu.
Slavný modro-bílý znak, odkazující na bavorský původ značky, zůstává ve své podstatě stejný, změny jsou však patrné při bližším pohledu. Nejmarkantnější úpravou je redukce chromových prvků – nová verze se obejde bez vnitřního chromového kroužku, který dříve odděloval černý vnější prstenec od modrobílého středu.

Nové logo BMW na modelu iX3

Pro srovnání dosavadní logo na BMW i4. Má tučnější písmo a chromové prvky uvnitř bavorské vlajky. Světle modré ohraničení loga pro elektromobily s novou iX3 rovněž padá.
Zmizely také horizontální a vertikální chromové lišty rozdělující modré a bílé sekce. Zbývající chromové prvky nyní mají kouřový vzhled, což přispívá k modernějšímu celkovému dojmu ze znaku.
Další změny zahrnují štíhlejší písmena BMW, matný nebo saténový povrch černé sekce namísto dřívějšího lesklého provedení a celkově plošší design znaku. BMW také u elektrického iX3 vypustilo modrý vnější okraj, který používá u jiných elektrických modelů.
Zajímavostí je, že BMW už před pěti lety přepracovalo své logo pro modernější vzhled, ale tuto verzi používalo pouze v marketingových materiálech. Teď se konečně rozhodlo implementovat změny i na fyzických znacích produkčních vozidel.