Článek
Závodní GT3 je auto, které se na silnicích prostě neobjeví. A ani by to mnoho lidí netěšilo. S něčím takovým přejet vymletý kanál by nebylo nic, co by se páteři líbilo. Navíc závodní auto je opravdu specifické v mnoha věcech.
A tak je tu tuningový program firem Prior Design s pomocí M Základem je BMW 650i. To dostalo opravdu solidní widebody kit, tedy nové díly karoserie s extrémním rozšířením blatníků. V nich se vyjímají velká třídílná kola o průměru 21 palců, na nichž jsou nasazeny pneumatiky Continental Sport Contact 5 s rozměry 255/30 R21 vpředu a 295/25 R21 vzadu.
Automobil je o 30 mm snížený pomocí nových pružin a tlumičů. Za motorem pak je nový výfuk, který je dělaný na zakázku a na konci má průměr fascinujících 80 mm.
Motor samozřejmě není M6, ale dvouturbový osmiválec o objemu 4,4litru s výkonem 364 kW a točivým momentem 722 Nm dokáže s autem pěkně zahýbat.
A co udělala firma M? Ta je specialista na design. Takže ty polepy karoserie ve stylu závodního vozu jsou jejich dílo.
Cena úpravy vozu není známa.