Článek
Na vývoji motocyklu spolupracovala mnichovská automobilka s mnichovskou technickou univerzitou. Za základ je tu supersport S 1000 RR. Ovšem tady litrový čtyřválec s výkonem 146 kW nahradil elektromotor.
Jaký je? Co má za akumulátory? To vám bohužel nedokážeme říct. Tohle zatím automobilka tají. Prý tyto informace vypustí až někdy později. Zatím prý nejsou nulové emise jedinou výhodou motocyklu. Jednak je to zapojení již sériových dílů motocyklu k novému pohonu, což by výrazně snížilo cenu, a pak také zrychlení z 0 na 60 km/h. V tom by měl elektromotocykl drtivě porazit konvenčního sourozence.
Jinak víme, že černo-bílo-zelená kapotáž stroje je nahrazena díly z uhlíkového kompozitu, aby byla snížena hmotnost.
BMW se s eRR dostává tedy na stejnou úroveň třeba s legendárním Harley-Davidsonem, kde už minulý rok představili elektrický Project LiveWire.