Článek
Tohle auto je Grand Turismu jako vystřižené, tedy delší než sedmičková řada (5106 mm), široké (1978 mm) a přitom strašně nízké (1376 mm). Takže neočekávejte od něj žádné extra prostorové zázraky - to tak maximálně na kolena, vždyť rozvor má neuvěřitelných 3142 mm. Na zadních sedadlech se však bude sedět jak ve sporťáku a i tak na hlavu bude místa tak 170 cm vysokého člověka. Ale co. Tohle auto prostě takové je a i jeho konkurenti nenabídnou zrovna o mnoho víc.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
Pokud byste chtěli vědět nějaké technické podrobnosti o voze, tak vás musíme zklamat. BMW zatím postavilo pouze model, který techniky v sobě moc nemá, nebo se je BMW snaží utajit. Kdo ví. Prostě v tomto směru mlčí jako hrob.
Vůz je tedy zatím jen designerskou studií. Příď dává vzpomenout na předchozí generaci sedmičkové řady. Ta se vyznačovala úzkými světlomety, dlouhými a nízkými ledvinkami a mírně negativně skloněnou čelní maskou. Tady je to také tak, jen v současném designerském trendu. Zároveň však posunutí ledvinek dolů a velké vstupy chladicího vzduchu na stranách nárazníku ukazují, že se nezapomnělo ani na Z8, Z4 apod.
Ovšem podle nás je vůz nejkrásnější zezadu. Tam má výraznou aerodynamickou odtrhovou hranu a zadní světlomety společně s čtveřicí výfuku vytvářejí dojem děsivě rychlého závoďáku.