Článek
BMW pracuje na nových technologiích v rámci elektromobility a zdá se, že je na nejlepší cestě. V polovině této dekády má představit platformu Neue Klasse, která přinese na trh nové technologie, mimo jiné i baterie s novým tvarem, jež nabídnou až o 30 % větší dojezd.
Němci vyvíjejí baterie s kulovitým tělem a novým chemickým složením. Články mají 46 milimetrů na šířku a budou se vyrábět ve dvou délkách. Uvnitř monočlánků pak bude více niklu na katodové straně a méně kobaltu.
Na anodové straně dále BMW přidalo křemík, což ve výsledku znamená o 20 procent vyšší objemovou hustotu energie v menším balení.
BMW zahájilo výrobu vodíkových palivových článků pro iX5

Mimo to, že baterie budou mít možnost autu poskytnout větší dojezd, mají také další velkou výhodu. Díky použití nových materiálů je jejich cena o polovinu nižší než u současné páté generace běžných baterií BMW.
K zajištění výroby nového typu akumulátorů otevře BMW nové závody v Evropě a Číně s předpokládanou roční kapacitou až 20 GWh. Další dvě nové továrny pak mají později vzniknout i v Severní Americe, kde Němci stále pátrají po nových partnerech.