Článek
Trojková řada tak tímto završí kompletní výrobní program nové generace. Pevná skládací střecha se za 22 s složí do zavazadelníku, kde zabere celkem málo místa. Z celkových 350 l se po vytvoření plnohodnotného kabrioletu smrskne na 220 l. To není nic moc, ale je tu jedna výhoda, kterou nedisponuje žádný z konkurentů. BMW vyztužilo karoserii tak, že si mohlo dovolit udělat zadní opěradla sklopná, takže lze převážet i větší předměty. Aby bylo možné dobře nakládat, schovanou střechu v zavazadelníku lze tlačítkem nadzvednout.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti
Tvary vozu jsou velmi tradiční. Vychází z kupé [celá zpráva], z něj přebírá kompletní příď, záď i interiér. Pochopitelně jen na zadních sedadlech je úprav poněkud víc. Trojkový kabriolet také přijde s jednou technickou novinkou. Aby majitele nepálilo pozadí z horké kůže na sedadlech, když nechají automobil postavený na přímém slunci, byla použita technologie SunReflective, která prý snižuje teplotu potahů až o 20 °C.
Jako pohonné jednotky jsou k dispozici dva nejvýkonější třílitrové zážehové agregáty známé z kupé. BMW 325i disponuje 160 kW a 270 N.m, přeplňovaný 335i má 225 kW a 400 N.m. Po uvedení na trhy na jaře 2007 (oficiální představení je v Detroitu začátkem příštího roku), přijdou i další motorizace: 320i, 330i a 330d.