Článek
Novinka od Bertoneho má na první pohled agresivní a hodně nekonvenční design, především při pohledu zezadu je vidět divoké zakončení ve tvaru trojúhelníku. Oproti Corvette je Bertone Mantide díky použití karbonu zhruba o metrák lehčí (kolem 1,5 tuny), což se podepsalo na lepších jízdních výkonech. Nový tvar karoserie také zlepšuje přítlak.
Vidlicový osmiválec o objemu 6,2 l je přeplňován kompresorem a mezichladič stlačeného vzduchu používá k chlazení systém vzduch-voda. Výsledný výkon je 650 koní (478 kW). V případě verze od Bertoneho jede auto až 351 km/h a za 3,2 vteřiny zvládne pokořit stokilometrovou rychlost.
Zatím existuje jediný exemplář Bertone Mantide. Celý rok bude cestovat po nejrůznějších automobilových výstavách a pak skončí buď v muzeu nebo u nějakého bohatého kupce. Zatím není známo, zda se Mantide během své cesty po autosalonech a výstavách podívá i do Česka.