Článek
U Bentley byli k čistě elektrickým pohonům v posledních letech spíše skeptičtí, a možná i proto se nechytili hned první vlny a raději se vrhli do vývoje vlastních technologií.
Luxusnější než nejluxusnější. Takto vypadá nejpohodlnější Bentley Bentayga

Bentley počítá s tím, že elektromobily bude vyrábět až ve druhé polovině tohoto desetiletí, ale už nyní inženýři pracují na pohonu, který by měl v tomto odvětví znamenat revoluci.
Agregát, který vyvíjí, by měl splňovat všechny předpoklady pro umístění do luxusního vozu. Měl by být tichý, svižný, ale zároveň by se měl rychle nabíjet a dojet dál než ostatní. Navíc za méně peněž při výrobě.

Revoluční elektromotor od Bentley
Britové se za účelem vytvoření takového pohonu spojili s firmou Advanced Electric Machines Group a pracují na projektu, který nese název Octopus, tedy Chobotnice. Výsledný elektromotor by se měl obejít bez drahých součástek z mědi a neodymových nebo samario-kobaltových magnetů. Na jejich výrobu je totiž třeba vzácných kovů, které jsou drahé i velmi nepřívětivé, co se týče těžby a životního prostředí.
Cadillac Lyriq chce přepsat americký luxus, ale ne hned

K tomuto cíli se v Bentley vydali už před 18 měsíci a nyní mají první výsledky. Představili dva spojené elektromotory s malou převodovkou uprostřed, což je pozitivní, protože takový motor ušetří v autě místo pro pasažéry.
Bentley v budoucnu počítá i s vývojem kompletní elektroniky a ostatních součástek přímo určených k tomuto druhu motoru. Navíc agregát by měl být kompletně recyklovatelný.