Článek
K vidění jsou první obrázky a technické specifikace nového Continentalu GT. Jak se očekávalo, novinka používá výkonný hybridní pohon založený na zážehovém osmiválci. Stejný osud čeká motor 4.0 V8 ve všech iteracích napříč koncernem Volkswagen.
Spalovací motor a elektromotor spolupracují na kombinovaném výkonu 782 koní a 1000 Nm maximálního točivého momentu.
Nespecifikovaná baterie bude mít dostatek energie pro dojezd 80 km v cyklu WLTP. Nejvýkonnější sériový vůz Bentley všech dob má řízení všech čtyř kol a pohon všech kol s vektorováním točivého momentu.
Mezi další vychytávky patří dvouventilové tlumiče, diferenciál s omezenou svorností a 48voltová elektrická soustava.
Designově je patrné, že novinka vychází ze současného vydání. Po vzoru speciálního modelu Batur má ale například přední světlomety s linkou vedoucí z kulatého segmentu, zatímco záď působí agresivněji i díky zúženým svítilnám.
Třetí generace continentalu byla uvedena v roce 2018 na zcela nové platformě. Nové vydání se ukáže v červnu jako kupé, přičemž kabriolet bude pravděpodobně brzy následovat.