Článek
Edice se loučí se čtyřlitrovým osmiválcem bez hybridní podpory. Pokud zájemci o Continental GT/GTC nebo Flying Spur baterie k osmiválci nechtějí, jedná se v podstatě o poslední šanci.
Trio je dostupné ve více než 60 barvách prostřednictvím zakázkové divize Mulliner. Tyto vozy jsou dodávány s 22palcovými koly v pěti nebo desetipaprskovém designu a samonivelačními středovými kryty. Bentley říká, že se jedná o maximálně vybavené verze, doplněné leštěným uzávěrem palivové nádrže připomínajícím drahokam.
Luxusní britská značka přidává i speciální odznaky na blatnících modelů Continental a na zadním sloupku Flying Spur. Stejný motiv zdobí také boční prahy a opěradla sedadel, kde je vyšito logo.
Bentley vyrobilo více než 53 000 vozů Continental GT/GTC a Flying Spur od uvedení současné generace čtyřlitrového V8 na trh v roce 2012. Nástupcem bude motor V8 s hybridní podporou a kombinovaným výkonem přesahujícím 740 koňských sil.
Modely Flying Spur a Bentayga již nabízejí hybridní pohonnou jednotku založenou na menších motorech V6. Bentley zmiňuje, že Continental GT a GT Convertible budou elektrifikovány později v tomto roce, pravděpodobně právě díky hybridnímu osmiválci.