Článek
Bentley se vždy na rozdíl třeba od Rolls-Royce rozhodně neštítilo řidičsky orientovaných modelů se sportovnějším nádechem. Jinak tomu není ani v moderní éře, kde kombinaci luxusu, komfortu a ostřejších reakcí reprezentuje řada S.

Řada Bentley S. Zleva: Continental GT S, Bentayga S, Continental GTC S a Flying Spur S
Takovou variantu dostalo nejprve SUV Bentayga, poté i kupé Continental GT a kabriolet GTC, nyní přišla na řadu také limuzína Flying Spur, která po ukončení výroby modelu Mulsanne představuje vlajkovou loď značky z Crewe.
Bentley Bentayga S má nabídnout sportovnější svezení v luxusním SUV

Jde v podstatě o novou úroveň výbavy, takže nečekejte tolik vizuálních rozdílů od „běžného” Flying Spur.
Počínaje exteriérem se S vyznačuje černými lesklými prvky na karoserii, včetně mřížky chladiče, sání, bočních výdechů, zrcátek, koncovek výfuku a dalších.
Na výběr jsou dva jedinečné vzhledy litých kol o průměru 21 palců nebo 22 palců, pod nimiž svítí červené brzdové třmeny. V neposlední řadě jsou přední a zadní světla tónovaná.
Uvnitř kabiny je kvalitní kůže kombinovaná se semišem na volantu, voliči převodovky a sedadlech. Sportovní sedadla mají speciální šití. Mezi další detaily patří nová grafika na sdruženém přístroji, znak S na palubní desce a osvětlené nášlapné prahy.
Bentley představuje sportovně střiženou verzi S pro Continental GT i GTC

Výkonem se verze S neliší. Na rozdíl od Continentalu GT a bentaygy, kde je varianta S k dispozici pouze s osmiválcem, Flying Spur S nabízí možnost volby mezi V8 plug-in hybridem. První jmenovaná varianta nabízí 4litrový motor V8 se dvěma turbodmychadly s výkonem 550 k a točivým momentem 770 Nm.
Alternativou je plug-in hybrid, který kombinuje 2,9litrový V6 s elektromotorem o výkonu 544 k a točivém momentu 750 Nm. Po plném nabití činí dojezd na elektřinu 41 km.
Test Bentley Continental GT V8 Mulliner: Když okřídlené B nestačí

Výše uvedené údaje jsou totožné se standardními modely, ale sportovní charakter luxusního sedanu umocňuje upravený systém aktivního odpružení napojeného na 48V soustavu a elektronické řízení všech kol, které je u modelu S standardem. Model V8 navíc v rámci úprav verze S dostal přepracovaný sportovní výfuk.
Celá řada modelů S se 23. až 26. června představí na Goodwoodském festivalu rychlosti, cena novinky zatím nebyla zveřejněna.