Článek
Nový model označuje Bentley jako vůz, který se zaměří na řidiče nejvíc ze všech variant kabrioletu Continental GT. Oproti kupé v ostré verzi Speed přitom Cabrio nic neztrácí. Naopak, do kabiny přináší slunce a vítr do vlasů.
Bentley se zajímá o syntetická paliva, můžou zachránit konvenční auta
Continental GT Speed Cabrio se vedle své verze s pevnou střechou zařazuje na samotný vrchol nabídky legendárního modelu. Britská automobilka pak uvádí, že vůz dostal nové izolační materiály, díky kterým je i kabriolet tichý stejně jako předchozí generace běžného Continentalu s pevnou střechou. Střechu lze složit i v rychlosti 50 km/h a lze si ji objednat v sedmi různých barvách.
V exteriéru se Cabrio nijak zásadně nemění oproti běžné verzi Continentalu. Speciální verzi označuje jen pár nápisů Speed, ztmavená přední maska a dvaadvacetipalcová kola.
V kabině se pak jedná o typické Bentley. Kožená sportovní sedadla lze objednat v 15 hlavních a 11 sekundárních barvách. Na opěrkách hlavy je ručně vyšívaný nápis Speed a na palubní desce zase dýhové dřevo. Aby pak řidiči nebylo v kabrioletu chladno, vyhřívaná jsou sedadla, volant, loketní opěrka i nákrčník.
Nový Continental GT Speed je nejdynamičtějším Bentley
Pod kapotou pak burácí dvanáctiválcový motor o objemu 6,0 litru, který je ručně vyrobený v továrně v Crewe a nabídne výkon 659 koňských sil a 900 Nm točivý moment.
Cabrio pak z 0 na 100 km/h zrychlí za 3,6 sekundy a maximálně dovede jet až 335 km/h. Motor je spojený se samočinnou osmistupňovou převodovkou, vůz má adaptivní tlumiče, elektronický zadní diferenciál, pohon všech kol a dá se objednat i s karbon-keramickými brzdami.