Článek
Zmíněný typ Bentley triumfoval na slavné čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans v letech 1929 a 1930.
Parádní kolona. Bentley v Goodwoodu oslavil 40 let prvního modelu s turbodmychadlem

Auta z nové limitované edice se vyprodala prakticky okamžitě. Bentley totiž vyrobí jen 12 kusů a poptávka byla obrovská. Za ručně sestavené vozidlo, na kterém mimo jiné pracuje luxusní divize Mulliner, si Bentley řeklo 1,5 milionu liber za kus, tedy v přepočtu přibližně 43 milionů korun.
První kus, pojmenovaný Speed Six Car Zero, by měl být dokončen v druhé polovině letošního roku a zůstane automobilce. Vozy pro zákazníky firma doručí v roce 2023.

Bentley Speed Six
Bentley k podobnému kroku přistoupilo už podruhé. Nejprve slavilo obrovský úspěch se speciální edicí přestavby tradičního modelu Blower. Generální ředitel automobilky Adrian Hallmark proto v rámci představení edice Speed Six uvedl, že v sídle společnosti v Crewe vznikne v souvislosti s modely nová divize Mulliner Classic Division.
Bentley připravilo sportovní verzi i pro limuzínu Flying Spur

Hallmark dále uvedl, že nové zkušenosti při znovuvytváření různých modelů z minulosti, studování původních plánů a výroby identických součástek Bentley využije i pro obnovu modelu XP1, který vznikl v roce 1919 a byl předzvěstí vozu XP2 – nejstaršího Bentley, které společnost v současné době vlastní.