Hlavní obsah

Bentley omladilo limuzínu Flying Spur, má nový hybridní pohon

Třetí generace novodobého modelu Flying Spur je na trhu od roku 2019, načase je tedy modernizace, kterou však na první pohled poznáte jen stěží. Facelift kupé a kabrioletu Continental následuje například novým vzorem masky chladiče, přepracovanými sacími otvory v nárazníku a novým designem 22palcových litých kol.

Foto: Bentley

Bentley Flying Spur Speed po faceliftu

Článek

Interiér je také z velké části převzat s výjimkou nového vzoru prošívané kůže „Precision Diamond“ na sedadlech a odpovídajících výplní dveří.

Automobilka jako první v rámci modernizace ukázala vrcholnou variantu Speed. Zatímco dříve využívala motoru W12, nyní k pohonu slouží známý čtyřlitrový osmiválec, ovšem nyní doplněný o plug-in hybridní ústrojí.

Celkově pohon dosahuje výkonu 575 kW, 782 koní, a točivého momentu 1000 Nm. To vše díky osmiválci se dvěma turbodmychadly, který má sám o sobě 600 koní, a jedinému elektromotoru, který přidává 190 koní, což znamená nárůst výkonu o 19 procent oproti vyřazené W12. Zrychlení na 100 km/h zabere pouhé 3,5 sekundy, což zkrátí čas předchůdce o tři desetiny.

Baterie s kapacitou 25,9 kWh nabízí dojezd s nulovými emisemi až 76 km v cyklu WLTP, přičemž plné nabití trvá 2 hodiny a 45 minut. V režimu EV je rychlost omezena na 140 km/h.

S plnou baterií a plnou nádrží benzinu může Flying Spur Speed ​​urazit až 829 km, čímž snadno překonává předchozí plug-in hybridní model se šestiválcem, který byl představen v roce 2021.

Verzi Speed nechybí pohon a řízení všech kol, aktivní odpružení nebo sportovní zadní diferenciál. Modernizace dalších motorizací bude zřejmě následovat později.

Bentley se definitivně loučí s motory W12

AutoMoto

Nové Bentley Continental GT a GTC Speed dostalo plug-in hybrid a 782 koní

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám