Článek
Interiér je také z velké části převzat s výjimkou nového vzoru prošívané kůže „Precision Diamond“ na sedadlech a odpovídajících výplní dveří.
Automobilka jako první v rámci modernizace ukázala vrcholnou variantu Speed. Zatímco dříve využívala motoru W12, nyní k pohonu slouží známý čtyřlitrový osmiválec, ovšem nyní doplněný o plug-in hybridní ústrojí.
Celkově pohon dosahuje výkonu 575 kW, 782 koní, a točivého momentu 1000 Nm. To vše díky osmiválci se dvěma turbodmychadly, který má sám o sobě 600 koní, a jedinému elektromotoru, který přidává 190 koní, což znamená nárůst výkonu o 19 procent oproti vyřazené W12. Zrychlení na 100 km/h zabere pouhé 3,5 sekundy, což zkrátí čas předchůdce o tři desetiny.
Baterie s kapacitou 25,9 kWh nabízí dojezd s nulovými emisemi až 76 km v cyklu WLTP, přičemž plné nabití trvá 2 hodiny a 45 minut. V režimu EV je rychlost omezena na 140 km/h.
S plnou baterií a plnou nádrží benzinu může Flying Spur Speed urazit až 829 km, čímž snadno překonává předchozí plug-in hybridní model se šestiválcem, který byl představen v roce 2021.
Verzi Speed nechybí pohon a řízení všech kol, aktivní odpružení nebo sportovní zadní diferenciál. Modernizace dalších motorizací bude zřejmě následovat později.