Článek
Vedle dvanáctiválce a naftového a benzínového osmiválce bude čtvrtou motorizací pro luxusní SUV Bentayga třílitrový šestiválec, kterému sekunduje elektromotor. Výkon obou agregátů automobilka bůhvíproč neuvádí, čím se naopak chlubí, je dojezd v čistě elektrickém režimu. Bude to 50 kilometrů a další stovky kilometrů pak ujedete spalováním benzínu.
Nabíjení z běžné sítě zabere 7,5 hodiny a pokud použijete rychlonabíječku, zkrátí se potřebný čas na dvě a půl hodiny.
Automobilka neudává spotřebu, pouze emise, které dle NEDC dosahují 75 g/km, což odpovídá spotřebě zhruba tří litrů na sto ujetých kilometrů. Ovšem jako obvykle to platí výhradně pro prvních sto ujetých kilometrů, kdy jsou plně dobité baterie.
Cena zatím zveřejněna nebyla, redakční test bentaygy si můžete přečíst v našem dřívějším článku. [celá zpráva]