Článek
Samozřejmě že výraz „hypersport do terénu” musí mít své opodstatnění. Auto, které by měl dostat první zákazník v roce 2020, je samozřejmě postaveno na základě ultralehkých materiálů, jako je uhlíkový kompozit. Design karoserie je vyloženě dotažený do extrémních detailů.
Kola lehce přečnívají blatníky i přední nárazník, nad nimi jsou tenká a ostrá přední světla. Karoserie se ve stylu kupé rychle svažuje vzad, aby zde prezentovala průběžný červený pás světel a zvláštně sestavené tři výfuky. To nejzajímavější jsou však dveře, které se otevírají dozadu nahoru. Interiér je temný, mohutný a čtyřmístný.

Design vozu je něco mezi teréňákem, buggy a supersportovním kupé.

Ačkoli zde to vidět není, displej by měl mít před sebou jak řidič, tak spolujezdec.
Technika vozu je také zajímavá. Vzduchové pérování s maximální světlou výškou přes 30 cm a natáčení zadních kol jsou standardem. Zákazníci si budou moci vybrat z trojice pohonných jednotek. Jednak je to agregát Chevrolet LT5 6,2 l z modelu Corvette, druhá verze je s naftovým osmiválcem 6,6 l Duramax. Třetí pak plně elektrická verze, která má nabízet výkon 745 kW (999 koní). S ní by auto mělo zrychlit na stovku za 3,3 sekundy.
Bohužel není známo nic o akumulátorech, motorech a dobíjení. Zato víme, že u všech motorů půjde volit mezi pohonem jen zadní nápravy nebo všech kol.
Ramsmobile RM-X2 bude nejdřív nabízeno ve dvanáctikusové sérii. Pak se pravděpodobně rodina rozroste o některé další varianty. Jednou z nich by měla být i neprůstřelná verze.