Článek
Ke zvýšení prodeje by měla přispět i letošní novinka v podobě nabídky alternativního vzduchového odpružení. Střednětonážní Avie tak budou moci dopravci využívat i jako vozy určené pro dálkovou přepravu.
Letňanský podnik vyrábí více než 55 kombinací modelů o hmotnosti od 6,5 tuny do 11,9 tuny. Vůz tak nepodléhá povinnosti platit dálniční mýtné, která se zatím vztahuje na kamiony o hmotnosti 12 tun a více.
Automobilka rovněž chystá stavbu výrobního závodu na Ukrajině. Umístění ani velikost továrny společnost dosud nestanovila. Avii v březnu 2005 převzala od kolabující jihokorejské automobilky Daewoo investiční společnost Odien Capital Partners. Ta ji předloni prodala indické automobilce Ashok Leyland Motors. Avia je od roku 1999 trvale ve ztrátě, kterou v posledních letech způsobují především vysoké odpisy.