Článek
Marketingu se dnes meze nekladou. Působí však přinejmenším zvláštně, když se automobilka rozhodne vynechat frankfurtský autosalon, aby se jej poté snažila vlastně tak trochu shodit.
Řeč je o Nissanu, který nový Juke nepředstavil ve Frankfurtu, ale ve stejném zářiovém termínu u francouzské obce Francfort v regionu Charente-Maritime. Na zdejším poli nechybí pěkný zastřešený stánek se dvěma exempláři.
Nissan na místo láká na facebookové stránce, nejprve tam pozval vybrané francouzské majitele stávající generace Juku. Vtípek chutná poněkud kysele, pokud si uvědomíme, že takhle nějak vlastně vypadá budoucnost. Automobilky ve velkém tradiční autosalony opouštějí a soustředí se na vlastní prezentaci.
Ve Frankfurtu nad Mohanem tak letos například chyběly značky jako Abarth, Alpine, Alfa Romeo, Aston Martin, Cadillac, Citroën, Dacia, DS, Fiat, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Rolls-Royce, Subaru, Suzuki, Toyota či Volvo a další.