Článek
Když automobilka představí nějaký nový model, v poslední době je s podivem, když to není SUV, nebo aspoň crossover. Odhalení úplně nového modelu Hyundai i10 tak neušlo pozornosti médií, a to ani při prvním představení zkraje září, ani na frankfurtském autosalonu.
Tam jsme si mohli prohlédnout i verzi N Line, o které předtím nebyla zmínka. Nečekejte dvousetkoňovou zakrslou bestii, není to „plnotučné” N, ale přeci jen tahle verze dostala speciální motor. Je jím litrový tříválec T-GDI o výkonu 100 koní a točivém momentu 172 N.m.

Hyundai i10 N Line na frankfurtském autosalonu
Od civilní i10 se liší také předním nárazníkem a maskou chladiče, v jejíchž rozích si všimněte mnohem lépe zapadajících světel denního svícení. Vpředu i vzadu přibyly také červené detaily a vzadu, v atrapě difuzoru, vidíme poctivou koncovku výfuku.
V kabině jsou změny jen kosmetické, vidíme červené prošívání volantu a rámečky výdechů ventilace, a také odlišnou hlavici řadicí páky. Stejně jako u civilni i10 je převodovka pětistupňová; robotizovaný manuál tu není k mání.

Palubní deska dostala červené detaily.
Známe už základní objem zavazadelníku, který je společný pro všechny verze - 252 litrů. Příliš brzy je však na ceny, spotřebu i dynamická data - i10 N Line se má začít prodávat až v létě roku 2020.