Článek
Se změnou číslování modelů museli počítat i u BMW Motorsport. Když tedy už kupé střední třídy nebylo trojkové, ale čtyřkové, v roce 2014 přijela první M4. S kousavým, ale nezaměnitelným jízdním charakterem, kterému dominuje oturbený řadový šestiválec, jenž má sílu snad ve všech otáčkách.
Rozlučková edice M4 Heritage je k mání jen v 750 kusech. Zákazníci si mohou vybrat ze tří barevných provedení, která dohromady ladí do typické „M trikolóry”. Jedná se o bledě modrou Laguna Seca, tmavě modrou Velvet a rudou Imola.
Všechny exempláře dostanou karbonovou střechu s pruhem ve zmíněných odstínech. Součástí jsou také dvacetipalcová kola. Na prazích se dočtete, o kolikátý kus ze série se jedná. I uvnitř najdete různá barevná provedení, která si lze zvolit.
Vozy z této série dostanou standardní techniku, tedy třílitr s výkonem 450 koňských sil. Zatím není jasné, jestli volba převodovky zůstane u manuálu a dvouspojkové převodovky, nebo zda si tři pedály pro tuto příležitost bavorští odpustí.
BMW ještě nezveřejnilo cenu specialitky. Prodávat by se měla začít od listopadu letošního roku.