Článek
Vystaveny byly stroje známých i zapomenutých automobilek a karosáren, k vidění bylo například bugatti legendární české automobilové závodnice Elišky Junkové. Výstavu pořadatelé rozdělili do dvou částí, na historické automobily kupé a kabriolety.
„Význam výstavy spatřujeme ve třech rovinách. Jako vzpomínku na dokonalé konstrukce, vzpomínku na české designéry a poklonu sběratelům, kteří technické památky uchovali,“ uvedl Jiří First, koordinátor výstavy a profesor ČVUT.
V expozici kabriolet má zastoupení například Škoda Felicia z roku 1960 nebo „umělohmotný“ automobil z 50. let. Tento exponát byl zhotoven ve Vysokém Mýtě v bývalé továrně Sodomka, dnešní Karose. Dokonce se tehdy vážně uvažovalo o sériové výrobě, do té se však nikdy nedostal.
„Úplná rarita to nebyla. Celý svět v té době uvažoval, že budou drahé kovy nahrazovány umělými hmotami. A o výrobu karoserií z umělé hmoty se pokusily skoro všechny velké automobilky, samozřejmě také československá automobilka Škoda,“ vysvětlil First.

Interiér Škody Felicia Cabriolet z roku 1960.
Mezi nejstarší historické exponáty na výstavě patřil lidový vůz Praga Piccolo z roku 1926. Mezi velmi drahými a zřídka se vyskytujícími exponáty jsou potom Walter 6B Regent a Wikov.

Historický automobil Walter 6B Regent. Za ním je zaparkovaný Wikov.
Výstava podle organizátorů volně navazuje na výstavu Český motocykl z roku 2014, která představila motocykly vyrobené v minulých sto letech českými a slovenskými konstruktéry a výrobci. Zájemci mohli vidět silniční i závodní motorky značek Jawa, Praga, Čechie, Bezděz, Pento, Eska či Stadion.