Článek
Základem je velký pickup Tundra 1794 Edition CrewMax. Jenže i když má v názvu Max, stejně to nestačí. Auto rozřízli a prodloužili rozvor o 2286 mm! Vzniklou mezeru pak zaplnili osmi dveřmi. Samozřejmě, že na zádi zůstala ložná plocha.

Toyota Tundrasine
Interiér je ale z trochu jiného těsta. Dost nečekaného. Vypadá totiž jako soukromé tryskové letadlo. Luxusní samostatné sedačky potažené kůží, kolem dřevo, koberečky s vysokým vlasem…

Toyota Tundrasine
Aby auto, které je ještě o 1037 kg těžší, než je základní Tundra (celkem tedy 3618 kg), vůbec vyjelo, potřebuje solidní motor. Žádný oturbený downsizing, ale pořádný osmiválec o objemu 5,7 litru s výkonem 284 kW a točivým momentem 543 Nm. Přes šestistupňový automat jsou poháněna všechna kola.