Článek
Neoficiálně se nové logo objevilo již při premiéře vrcholné verze nového modelu Countryman, teprve nyní ho však společnost představila oficiálně.
K prezentaci nového loga si vybrala finále sezony 2023 Rundstrecken-Challenge Nürburgring, kde nové logo zdobilo černě lakovaný závodní speciál stáje Bulldog Racing s číslem 616.
Nové logo, které má podle automobilky symbolizovat vášeň a sportovní charakter, nahradí dosavadní logo JCW na všech vozech nové rodiny Mini představené v září.
„Nové logo John Cooper Works je vyjádřením bezmezného nadšení a hrdosti, které k John Cooper Works cítíme. John Cooper Works a motoristický sport hrají hlavní roli v DNA značky Mini. I v budoucnu budou hnacím motorem našeho inovativního ducha a kreativity,“ říká Stefanie Wurstová, ředitelka značky Mini.
Značku John Cooper Works založil v roce 2002 Michael Cooper, syn závodního jezdce a úpravce Johna Coopera, který se výrazně podepsal na úspěchu originálního vozu Mini Cooper. V roce 2008 značku koupila automobilka BMW, která vlastní i Mini.
BMW investuje do britské výroby elektromobilů Mini u Oxfordu stovky milionů liber

Mini představuje osobního asistenta pro budoucí modely, je jím kreslený buldok
