Hlavní obsah

Automobilka Mini představila nové logo divize John Cooper Works

Divize John Cooper Works, která je zodpovědná za tovární tuning osobních vozů a mezinárodní závodní program značky Mini, má oficiálně nové logo. Jeho premiéra se uskutečnila během závěrečného podniku sezony 2023 Rundstrecken-Challenge Nürburgring.

Foto: Mini

John Cooper Works má nové logo.

Článek

Neoficiálně se nové logo objevilo již při premiéře vrcholné verze nového modelu Countryman, teprve nyní ho však společnost představila oficiálně.

K prezentaci nového loga si vybrala finále sezony 2023 Rundstrecken-Challenge Nürburgring, kde nové logo zdobilo černě lakovaný závodní speciál stáje Bulldog Racing s číslem 616.

Nové logo, které má podle automobilky symbolizovat vášeň a sportovní charakter, nahradí dosavadní logo JCW na všech vozech nové rodiny Mini představené v září.

„Nové logo John Cooper Works je vyjádřením bezmezného nadšení a hrdosti, které k John Cooper Works cítíme. John Cooper Works a motoristický sport hrají hlavní roli v DNA značky Mini. I v budoucnu budou hnacím motorem našeho inovativního ducha a kreativity,“ říká Stefanie Wurstová, ředitelka značky Mini.

Značku John Cooper Works založil v roce 2002 Michael Cooper, syn závodního jezdce a úpravce Johna Coopera, který se výrazně podepsal na úspěchu originálního vozu Mini Cooper. V roce 2008 značku koupila automobilka BMW, která vlastní i Mini.

BMW investuje do britské výroby elektromobilů Mini u Oxfordu stovky milionů liber

AutoMoto

Mini představuje osobního asistenta pro budoucí modely, je jím kreslený buldok

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám