Článek
Automobilka Marcos oznámila, že finanční situace je již neudržitelná a její věřitelé už nehodlají čekat na peníze. Všechny zakázky se tak dokončí a následně bude majetek firmy rozprodán a peníze z výtěžku se rozdělí mezi věřitele.
Podle výkonného ředitele Tonyho Stellinga se Marcos nedokázal uspokojivě vyrovnat se situací na trhu a nedokázal dosáhnout zisku. Firma přitom měla na počátku své kariéry dobře našlápnuto. Vznikla totiž vlastně podruhé. Už jeden krach si Marcos prodělal (v roce 2000), ale za další dva roky se parta nadšenců pokusila o návrat. A ten byl vpravdě kvalitní. Marcos se vrátil i na závodní tratě kde s novým vozem Marcos TSO dokonce i vyhrával. Jenže následoval nedostatek financí a sponzorů, stažení z okruhového seriálu, labutí píseň v podobě závodu 24 hodin v Le Mans a nyní je zde opět krach.
Posledním typem, který Marcos vyrábí je jeho kupé TSO RT, které se nemá za co stydět. Šestilitrový osmiválec má výkon 420 nebo 462 koní (309 - 340 kW), což u vozu s hmotností pouze 1125 kg znamená hodně zajímavé jízdní výkony. Lidé však milují na automobilech už jejich zvuk. Stačí se podívat na stránky firmy, kde je mezi odkazy i zvuková galerie.