Článek
Čistě elektrický sedan má namířeno do segmentu prémiových vozů, designový šéf značky Thierry Métroz ovšem v rozhovoru pro Autocar prozradil, že ambice značky míří ještě výš. „Nyní jsme prémioví, ale naším posláním je být víc než prémioví. Rádi bychom se pokusili dotknout pocitu luxusu,“ jsou jeho slova.
Taková transformace vyžaduje spoustu času a práce, přičemž značka DS patří mezi ty nejmladší na evropském trhu. Osamostatnila se teprve v roce 2014 a i podle Métroze bude její cesta do luxusního segmentu trvat více než 10 let, možná klidně i 20 let. Má už ovšem jasno, jak toho chce dosáhnout: „Musíme se velmi soustředit na kvalitu detailů,“ uvedl pro Autocar.
Už v modelu N°8 chce proto značka nabídnout velmi luxusní interiér, který čerpal po stránce materiálů a detailů například u Bentley. „Není to samozřejmě Bentley, ale inspirací je spíše Bentley nebo Rolls-Royce, nežli třeba Audi nebo Volkswagen.“
Navzdory technice sdílené napříč koncernem Stellantis chce značka nabídnout osobitý charakter automobilů díky různým úpravám karoserie, jako je snížení linie střechy, posunutí sloupků a změna sklonu čelního skla atd. Cílem by tak mělo být vytvořit vozy s atraktivním designem, a především silným charakterem, který zájemce osloví.
Důraz na kvalitu a budování značky je pro DS v současnosti zásadní, pro model N°8 tak zatím nejsou stanoveny ani prodejní cíle. „Potřebujeme prodávat auta, jako každá značka, ale naším cílem není prodávat hodně aut, ale raději posilovat pozici značky s pocitem luxusu,“ dodal Métroz.