Článek
Tyto elektrické rikši, poháněné použitými bateriovými moduly převzatými z testovacích vozidel Audi e-tron, slouží k tomu, aby ukázaly, jak lze moduly vyrobené s vysokonapěťovými bateriemi znovu použít po jejich životním cyklu v osobním autě.
Neziskový startup Nunam, financovaný Audi Environmental Foundation, vyvinul tři prototypy ve spolupráci se školicím týmem ve středisku Audi v Neckarsulmu.
Autosalon v Dillí: Indové překvapují, Číňané stále kopírují

Elektrické rikši poháněné použitými bateriovými moduly mají poprvé vyjet na indické silnice v pilotním projektu začátkem roku 2023.
Spoluzakladatel Nunamu Prodip Chatterjee říká, že tato vozidla mají „ideální ekologickou účinnost“, protože elektromotor nemusí být zvlášť výkonný a rychlý, což vozidlu pomáhá dosáhnout poměrně nízké hmotnosti.
BMW vyhrálo soud s indickým výrobcem tříkolek, protože jména jsou si podobná

Kromě toho je baterie s vysokou energetickou hustotou lepší než běžné u elektrických rikš, které se v současnosti používají v Indii a jsou vybaveny olověnými bateriemi – ty mají relativně krátkou životnost a často nejsou řádně likvidovány.
Společnost také uvádí, že zatímco typičtí řidiči rikš nabíjejí svá vozidla primárně elektřinou z veřejné sítě, která má v Indii vysoký podíl elektřiny z uhlí, rikši od Audi a Nunamu se budou nabíjet pomocí energie ze solárních nabíjecích stanic zřízených v prostorách místního partnera.