Článek
Hlavní výsadou edice Competition Plus je oproti běžnému modelu TTS motor a jeho výkon. Pod kapotou auta totiž pracuje dvoulitrový benzínový čtyřválec s turbodmychadlem, který je ovšem nově naladěn na výkon 235 kW, tedy 320 koní a produkuje točivý moment rovných 400 Nm. Oproti běžnému TTS je to navýšení výkonu o rovných 10 kW.
Audi SQ2 má po faceliftu, ostrý crossover má stále 300 koní
Audi tvrdí, že TTS Competition Plus nabídne řidičům lepší zážitek za volantem, pocítit rozdíl pak zákazníci mají hlavně v akceleraci a hbitosti. Vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy, ve verzi Roadster bez střechy pak o 3 desetiny sekundy pomaleji.
S vylepšenou TTS Competition Plus, která má zákazníkům sportovní Audi zatraktivnit, ale přichází i nadstandardní výbava v základu. Auto už z výroby dostane sedmistupňovou automatickou převodovku S Tronic, pohon všech kol nebo magnetoreologické tlumiče. K mání jsou i červené třmeny brzd, nová dvacetipalcová kola a několik speciálních barev, které Audi nově zařadilo do nabídky.
Audi SQ5 má po faceliftu nový výraz a přepracovanou techniku
V interiéru Audi standardně do vozu dodává digitální přístrojový štít nebo kontrastně prošívaná sedadla z prémiové kůže Nappa. Další devízou je obložení v karbonovém vzoru.
Audi plánuje začít prodávat model TTS Competition Plus na domácím trhu v Německu ještě letos s dodáním v roce příštím, český ceník zatím nebyl potvrzen. Nově navíc zákazníci budou moci k běžné TT a k TTS objednat i takzvaný paket Bronze Selection. Ten dodá doplňky v bronzové barvě, a to včetně 20palcových kol. Jeho prodeje začnou v roce 2021.