Článek
Na světě je mnoho příznivců sportovních automobilů, kteří si nedokáží představit takový vůz s „ropákem“. Jenže v Evropě je také spousta lidí, kteří mají rádi silný zátah od nízkých otáček a malou spotřebu. Právě pro ně je Audi TT 2.0 TDI připraveno.
Motor je tradiční výrobek z dílny VW, jenže v inovované verzi se vstřikováním common rail. Výkon agregátu je 125 kW při 4200 ot./min a točivý moment 350 N.m je k dispozici mezi 1750 a 2500 ot./min.
Kupé s tímto motorem zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,5 s a maximální rychlost je stanovena na 226 km/h. Roadster pak je o dvě desetiny sekundy pomalejší ve zrychlení a v maximálce o 3 km/h.
:. Audi TT 2.0 TDI CR
Zajímavá je však spotřeba obou typů. Kupé průměrně spotřebuje 5,3 l nafty na 100 km, roadster 5,5 l. To znamená emise CO2 na hladině 140 a 145 g/km.