Článek
Stejně jako výchozí Q5 má i SQ5 po faceliftu odlišné světlomety a zadní svítilny s OLED technologií. Oba nárazníky jsou také mezigeneračně jiné, „esková“ verze má nyní ještě větší masku chladiče.
Uvnitř jsou největší změnou multimédia. 10,1“ dotyková obrazovka uprostřed je standardně doplněna o 12,3“ digitální přístrojový štít se třemi grafickými uspořádáními. Infotainment využívá nové rozhraní, ovšem na dvojitou obrazovku jako u větších modelů nedošlo, stejně jako v příbuzných zmodernizovaných modelech střední třídy.
Třílitrový vznětový šestiválec v nabídce zůstává, ovšem místo hliníkových pístů používá písty z kované oceli, čímž snižuje tepelné ztráty. Změn doznalo i vstřikování, chlazení či výfuková soustava. Krom klasického turbodmychadla pomáhá motoru i elektrický kompresor napojený na 48V síť.
Audi Q5 prošlo modernizací. Dává na výběr z designů zadních světel
Motor v páru s osmistupňovou samočinnou převodovkou a stálým pohonem všech kol nabídne výkon 251 kilowattů, 341 koní a točivý moment 700 newtonmetrů. Zrychlení z nuly na 100 km/h zabere pět sekund a maximální rychlost činí 250 km/h.
Výroba bude nadále probíhat v mexickém závodě San José Chiapa. Na český trh inovovaná SQ5 dorazí v prvním čtvrtletí roku 2021 za cenu od 1 858 900 korun.