Článek
Německé Audi zastává už dlouhá léta stejnou filozofii při tvorbě svých modelů s označením S. Sportovnější verze běžných aut vždy dostanou dvojitou koncovku výfuků nebo větší kola, mají i jinou masku a samozřejmě i silnější motor a přeladěný podvozek. U modernizované SQ2 tomu není jinak.
Modernizované Audi Q2 sází na drsný vzhled
Zákazníky v rámci faceliftu čeká lehce pozměněná příď vozidla, u kterého Audi ve standardní výbavě nabídne LED přední i zadní světlomety i speciální kola se sportovními brzdami a červenými třmeny. Vůz je také o celé dva centimetry nižší a mimo jiné má i progresivní řízení.
Co se nezměnilo, je motor. Audi zůstalo konvenční a SQ2 tak stále pohání dvoulitrový zážehový motor se čtyřmi válci a výkonem rovných 300 koňských sil v kombinaci se 400 Nm točivého momentu. Auto díky tomu zrychlí n 0 na 100 km/h za méně než 5 sekund a maximálně jede až 250 km/h.
Audi SQ5 má po faceliftu nový výraz a přepracovanou techniku
Audi v neposlední řadě pozměnilo interiér. V základní výbavě jsou sportovní sedadla a multifunkční volant. Za ním se nachází nový, digitální přístrojový panel se standardním, ale modernizovaným systém MMI od Audi. Nechybí ani bezdrátová nabíječka na telefon a také prémiové ozvučení interiéru od Bang & Olufsen.
Prodeje v Evropě už Audi odstartovalo. Českou cenu zatím neznáme. Na českém trhu malý crossover ale zřejmě lehce přeskočí sumu jednoho milionu korun, jako před faceliftem.