Článek
Sesterský model novinky Porsche Taycan bude podle informací webu Autocar nabízen ve výkonné verzi S i supersportovní verzi RS, stejně jako model E-tron Sportback, který byl před časem rovněž představen. Britskému Autocaru tyto informace potvrdil vedoucí RS divize Julius Seebach. Uvedl, že model E-tron GT, který byl jako koncept představen v roce 2019 na show v Los Angeles, bude stejně jako ostatní modely mít verzi S i RS.
Test Audi S4 Avant a S7 Sportback: Nové dieselové pořádky

Koncepční vůz měl pod kapotou dva elektrické motory, které poháněly obě kola a dohromady produkovaly výkon 582 koňských sil. Baterie měla výkon 96 kWh a umožňovala dojezd až 400 kilometrů. Opravdová produkční verze na platformě, kterou má i Porsche Taycan, by měla přijít v roce 2021.
Pravděpodobné je, že E-tron GT začne v sériovém provedení s nižším výkonem, než má Taycan s 523 koňmi. Oba vozy budou ale stát na stejném základu. Očekává se, že verze S a RS pak dorazí o něco později. I tak už ale v RS pracují na elektrických pohonech. Prvním modelem, který bude mít elektrifikovanou hnací jednotku od sportovní divize, bude s největší pravděpodobností plug-in hybridní RS4.
Hráči Realu Madrid si mohli vybrat jakékoli Audi, jedenáctka se shodla

Dalším elektrickým vozidlem ve verzi RS by pak mělo být nedávno představené SUV E-tron Sportback, které by mělo být konkurencí pro Teslu Model Y. Rovněž se očekává, že Audi oživí supersportovní model R8 s elektrifikovaným pohonem.