Článek
Audi A5 Sportback bude sázet především na emocionální design. Díky zužující se střešní linii, která je o 36 mm nižší než u sedanu Audi A4, krátkým převisům vpředu i vzadu a čtyřem bezrámovým dveřím vypadá silueta vozu podobně jako kupé. Zavazadlový prostor přitom nabídne 480 litrů, se sklopenými opěradly se pak Sportback může pochlubit 980 litry.
Audi A5 Sportback bude sázet především na emocionální design. Díky zužující se střešní linii, která je o 36 mm nižší než u sedanu Audi A4, krátkým převisům vpředu i vzadu a čtyřem bezrámovým dveřím vypadá silueta vozu podobně jako kupé. Zavazadlový prostor přitom nabídne 480 litrů, se sklopenými opěradly se pak Sportback může pochlubit 980 litry.
A5 Sportback bude v nabídce se dvěma zážehovými a třemi vznětovými motory. Dva zážehové motory, 2.0 TFSI quattro s výkonem 155 kW (211 k) a 350 Nm točivého momentu a 3.2 V6 quattro s výkonem 195 kW (265 k) jsou vybaveny technologií proměnného časování ventilů.
Od začátku prodeje bude Audi A5 Sportback možné objednat také s pohonnými jednotkami 2.0 TDI (125 kW / 170 k) a 350 Nm, šestistupňovou manuální převodovkou a systémem start/stop, 2.7 TDI (140 kW/ 190 k) a 400 Nm a 3.0 V6 TDI (176 kW / 240 k) s točivým momentem 500 Nm a pohonem všech kol quattro.
Od začátku prodeje bude Audi A5 Sportback možné objednat také s pohonnými jednotkami 2.0 TDI (125 kW / 170 k) a 350 Nm, šestistupňovou manuální převodovkou a systémem start/stop, 2.7 TDI (140 kW/ 190 k) a 400 Nm a 3.0 V6 TDI (176 kW / 240 k) s točivým momentem 500 Nm a pohonem všech kol quattro.
Nově vyvinutý systém ESP s elektronickou uzávěrkou diferenciálu na přední nápravě zajišťuje znatelně údajně lepší odezvu řízení. To je rozhodně dobře, protože řízení Audi ve srovnání s hlavním rivalem - BMW – stále nepřináší takový požitek.
V prodeji se novinka objeví v září, prodejní ceny zatím importér nesdělil.